  • Data: 2011-03-28 11:08:43
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > Endriu: ja mam Ci udowadniać dlaczego ultraliberalny program UPR ma tylko
    > ok. 2% poparcia wśród wyborców od 20 lat ?

    Nawoływanie do monarchii to program liberalny? Nawoływanie, żeby o wszystkim
    decydował król to znaczy wolność obywateli. Zresztą nie ma obywateli tylko
    są poddani. Jaka jest różnica między liberalizmem i tyranią? Wiesz to? Znasz
    znaczenia słów, które używasz? W którym miejscu swojego programu JKM
    deklaruje, że jest liberałem? Jak Ty się komunikujesz w środowisku jak Ty na
    widły mówisz grabie?