  • Data: 2011-03-28 10:59:18
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: Elab <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie i tu już dotknąłeś istoty funkcjonowania nowoczesnego, a nie XIX
    > wiecznego kapitalizmu, czego najwyraźniej i Ty i Korwin, a zwłaszcza "prawdziwi
    > liberałowie ' kompletnie nie rozumiecie.

    widzisz, to ty nic nie zrozumiałeś z tego co ja napisałem. KAŻDY z tych
    maga przekrętów miał swoją podstawę w ograniczeniu wolności, od wyboru
    lodówki do wyboru gdzie i czy ktoś chce się ubezpieczyć. A poniekąd masz
    racje prawdziwym ideowym komunistom nie chodzi o pieniądze ... oni nas
    niewolą dla zasady ...

    i podam przykład , pamiętam jak ni z gruchy ni z pietruchy KLD dla
    "naszego dobra" wprowadziło przymus zagłówków w samochodach, a na
    granicy stały tiry pełne zagłówków. I tak jest ciągle pod przykrywką
    jakiejś mniej lub bardziej bzdurnej idei nasz wolności są ograniczane, a
    przy okazji ktoś z tego ciągnie niezłą kasę. I ja nie mam nic przeciwko
    sprzedawcom zagłówków ... jestem przeciwko przymusowi ich używania !!!