  • Data: 2011-03-30 10:37:37
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > ale czego ma dowdzić ten przykład, bo nie wiem

    > takie zachowanie nie jest żadnym realizowaniem własnej wolności, tylko

    > naruszaniem prawa i zagrażaniem wolności i zyciu innych

    > za jakimś minimum socjalnym jestem

    > ale nie za darmo, a do tego socjalizm wszystkich przyzwyczaja

    > mało jest roboty przy drogach, lasach, trawnikach itd?

    > pytanie jest dlaczego ci wszyscy ludzie biorący za nic zasiłek nie pracują w

    > robotach publicznych, a nie czy im dawać czy nie dawać

    > nie rozumiem nie radzi sobie w życiu

> [...]

    Problem polega na tym, że po pierwsze koszty zatrudniania w takiej formie jak to
    byś sobie wyobrażał są wyższe od tych zasiłków, które dostają bezrobotni. Po
    drugie godzi to w gospodarkę rynkową, a powyższe zadania mają wykonywać firmy, a
    nie zbieranina bezrobotnych. I teraz podatków nie chcesz, ale wykonywać pracę
    przez firmy użyteczności publicznej akceptujesz. Nie chcę ciągnąć dalej, bo już
    wisi wielka lawina zależności i konsekwencji. Jeszcze raz powtarzam, wyobraźni.