  • Data: 2011-03-30 10:50:23
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:imv19d$i17$1@inews.gazeta.pl...
    > root <r...@v...pl> napisał(a):
    >
    > W końcu weźmy sobie na tapetę porządnego, ale mało wykształconego i
    > niezbyt
    > kumatego chłopinę, który po prostu nie radzi sobie w życiu. Ojciec mu
    > zmarł
    > kiedy był dzieckiem, matka alkoholiczka (albo odwrotnie). Od małego musiał
    > pracować i nie specjalnie miał czas na naukę. Co w waszej krainie wolności
    > zrobić z takim osobnikiem? Co na to JKM?
    > Tak naprawdę to J.K.Mikke i propagowany przez niego od ponad 20 lat system
    > ultraliberalny ma takie osoby jak opisałeś w głębokim poważaniu.
> [...]

    już ustaliliśmy, że większość chce mieć wszystko za darmo, ta większość
    rządzi i się tak nie bój prawdziwego liberalizmu bo praktycznie nie ma szans
    na jego zaistnienie

    JMK by sie przydał w sejmie chocby tylko dlatego, że jako jedyny publicznie
    by powiedział o niektórych złodziejstwach

    i dlatego na niego bede głosował

    głosowałem w 1 turze prezydenckich - przypimniam ze miał 4ty wynik

    szansa więc jest, jesli tylko się przegada takich jak Ty, próbujących zrobić
    z niego kompletnego idiotę