  • Data: 2010-06-22 04:47:38
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: sorden <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko wrote:

    > Czy twoją odpowiedź mam rozumieć jako "nie, nie wiem, o jakich
    > pieniądzach mówimy"? Możesz się śmiało przyznać, nic ci nie grozi.
    >
    > Anyway, odpowiadając na twoje pytanie będące ucieczką od odpowiedzi na
    > moje pytanie: nie, nie mam tej świadomości. Opisz proszę trochę
    > dokładniej, nie zapominając o tym, że w drodze do Korwinowego raju w
    > dalszym ciągu co miesiąc każdy emeryt będzie oczekiwał pieniędzy na
    > koncie.

    > Oczywiście, że nie, to niezwykle dupowaty rząd, zresztą nie tylko w
    > dziedzinie prywatyzacji. W takim razie kolejne pytanie pomocnicze: czy
> [...]

    No coz pytania nieco naiwne w sytuacji, kiedy zamiast pieniedzmi z
    prywatyzacji (jakie by one nie byly) splacac dlug - przejadamy je,
    zaciagajac nowe dlugi.
    Szkoda czasu na alalizy prywatyzacji poprzednich rzadow, poniewaz nikt tak
    naprawde sie za to nie wzial, w poprzednim (w tym pewnie rowniez) niemrawe
    proby konczyly sie czesto megawalkami.

    Dlaczego po uwolnienu rynku ubezpieczen liczba raczek wyciagnietych do zusu
    bedzie malec ? Bo jak tylko ktos bedzie mogl zrezygnowac to tak wlasnie
    uczyni, a dodatkowo nie beda zawierane nowe umowy. Oczywiscie nalezy
    wyplacac swiadczenia wszystkim ktorzy maja podpisane umowy, ale jakby nie
    patrzec emeryt predzej czy pozniej kopie w kalendarz - smutna prawda, w tym
    wypadku korzystna.

    Czy w tym jest cos skomplikowanego ?

    --
    in