eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-11 13:24:23
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Delfino Delphis wrote:

    > To zależy od człowieka. Są ludzie, którzy kierują się własną oceną i
    > wybiorą sensownego przedstawiciela, a są tacy, co kierują się populizmem,
    > albo egoistycznym zyskiem. Tacy wybiorą związkowca ;) W każdym środowisku
    > ludzie są różni. Najdziesz i rolników głosujących na Tuska i profesorów na
    > Pawlaka itd., ciężko jest tutaj generalizować.

    Dla mnie liczy się pewien rozkład. Oczywiście są wszystkie przypadki. Ważne
    jest, który występuje najczęściej i stanowi o jakości polityków jako grupy.
    W/g mnie jakość polityków nie odbiega na - od jakości Polaków. Politycy nie
    spadają z nieba tylko są wybierani z pośród nas. Są ciągłe pretensje, że
    politycy kradną. Ja osobiście nie znam pracownika, który by nie kradł. Nie
    znam takiego, który w służbowym czasie, za pieniądze pracodawcy, ze
    służbowego telefonu nie rozmawiałby w prywatnych sprawach. Na służbowym
    komputerze, na służbowej drukarce, na służbowym papierze nie drukowałby
    prywatnie. Nie znam takiego, który by nie korzystał ze służbowego skanera
    lub ksero dla prywatnych celów. Powszechne jest okradnie firma z papieru,
    długopisów, spinaczy i wykorzystywanie służbowych samochodów do celów
    prywatnych. Mało tego nikt tego nie uważa za kradzież. Politycy podobnie.
    Oburzali się za wyciąganie im kupna ryby za 7,50 za publiczne pieniądze.
    Jacy wyborcy tacy politycy. Co dziwnego, że posła złapano po pijanemu za
    kierownicą skoro takich ludzi co weekend policja namierza około 2 tyś. Nikt
    nie powinien tego robić. Ludzie to robią to maja swojego przedstawiciela w
    sejmie.