eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-15 06:35:27
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A dla mnie mniejsze zło to PiS (już pisałem), Jest też opcja, którą widzę
    > jako dobrą, ale teraz mam wybór : zło - mniejsze lub większe. Dlatego PiS,
    > sorry Endriu - nie marnuj głosu.

    Przypominam ci drogi Marfi, że Białoruś już dzisiaj ma zakaz ustalania
    deficytu budżetowego, a gdyby Polacy poparli UPR w 1993 roku dawno
    mielibyśmy JOW.

    Unia Polityki Realnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/UPR

    "[...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I
    kadencji dotyczyły projektów: Konstytucji RP (autorstwa Stanisława
    Michalkiewicza, nie był rozpatrywany z uwagi na brak poparcia -
    zamiast wymaganych 56 podpisało go 25 posłów) [...]".

    W ten sposób moglibyśmy sobie tutaj zaoszczędzić czczej gadaniny
    Totusa "że się nie da bo nie ma odpowiedniej ordynacji". To nie jest
    tak "że się nie da".

    Jesteście jak rozmemłane baby które nie wiedzą czego chcą.
    Ja wiem czego chce konkretnie i głosuję na to od 1993 roku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/