eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-15 08:33:37
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Virck <v...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Tak jak jej mąż i ojciec meża zresztą.
    > Szpicel na szpiclu z dziada pradziada ....
    >
    > 100% pogardy dla tego towarzystwa z mojej strony ......
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Ja osobiscie gardze calym tym pisowskim towarzystwem...To sa ludzie z
    absolutnego marginesu spolecznego....Ci wyborcy sa na poziomie ludzi po
    szkole podstawowej dla ktorych jakies hasla, ze tylko ich Polska jest
    polska a reszta to agenci i wrog swiadcza o ich poziomie
    intelektualnym..Baa, wiekszosc z nich ma powazne problemy
    psychiczne....choruje na schizofrenie, alkoholizm i rozmaite odmiany
    uposledzenia....Wystarczy popatrzec na tych ludzi....Na ich wypowiedzi,
    agresje....To jest jakis odlam PRL....wyniszczeni komuna, teskniacy za
    powrotem socjalizmu, roszczeniowi, ciagle im sie cos
    nalezy.....Doslownie PiS i ich wyborcy to te 30% polskiego spoleczenstwa
    ktore jest wielka patologia spoleczna, ktora obniza poziom zycia
    reszcie.....