eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-16 07:12:36
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.
    > Im wolno kłamać i manipulować, Palikota proponujesz odstrzelić.
    > Sory.
    > Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.

    Skippy jak zwykle nie zrozumiałeś o czym ja mówię. Sekułę odstrzelili
    partyjni koledzy od brudnej roboty z WSI. Pewnie chuj jebany był za
    bardzo pazerny .....

    Ja ci nie każe głosować na kolgokolwiek. Zrób tylko dla mnie jedno
    jako kolegi. Nie popieraj tej pookrągłostołowej bandy, i nie daj
    okazji do kpin z Polaków Putinowi i Anieli, bo pomyśl co oni o sobie o
    der "Polacke"

    "Nie dość że ordynarnie odstrzeliliśmy IM prezydenta, to jeszcze
    barany na GŁOSUJĄ na szych ludzi.
    Całkowite z nich tumany...... "

    Niki Lauda obraził Roberta Kubicę
    http://sport.onet.pl/f1/niki-lauda-obrazil-roberta-k
    ubice,1,3225940,wiadomosc.html

    "[...] Przed wyścigiem o GP Monako Lauda obraził Kubicę, używając w
    stosunku do niego określenia "Polacke" [...]".

    Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
    Skippy....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/