eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-15 22:46:47
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tragedia.
    > W głowie mi się nie mieści, e ten sentyment powraca...

    Powiem ci że za każdym razem przyklaskuje, gdy Łukaszenka wtraca do
    pierdla unijnych szpicli typu Angelika Borys.
    Marzy mi się taki przywódca który powypierdala na zbity pysk
    sponsorowane przez niemieckio-zachodnie koncerny medialne (typu Bauer)
    antypolskie i proniemieckie tuby propagandowe w stylu RMF FM i Agora
    Radio Eska Radio Zet itd. obsadzone szpiclami WSI i robiące wodę z
    mózgu moim krajanom....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/