eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-16 05:19:29
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a9cf2145-fdcf-4645-8ada-f3786bed2ad3@b35g2000yq
    i.googlegroups.com...
    > Czy tu ktokolwiek zakłada wątki antypisowskie i antykaczyńskie?
    > Ty wyglądzasz na szczerego, piszesz co Ci płynie z serca, ale oni Cie
    > regularnie robią w bambuko.

    jakis miraż, i przegłosowanie braku miedzynarodowej komisji przez PO
    to jakaś fatamorgana ?.

    XXl jest jeden a was siedmiu.

    no tak

    reprezentuje Polskich interesów, a pcha mój naród w prosto objecia
    obcych ościennych mocarstw.

    Nie chce ciagnąć, powstaje tylko pytanie co pis czy jego prezydent LK zrobił
    przeciwko

    [cut]

    zawdzięcza kontaktom z WSI (polowania z Bronkiem na niedźwiedzie na
    Ruskiej ziemi, Baltona). Nie wiem dziwię ci się mocno. Ten jego sukces
    gospodarczy to nic innego jak przechowywanie i trzymanie pieczy nad
    pieniądzami razwiedki.

    To pomówienia, takie same jak rzekome deale PC, ARTB, kwestia Telegrafu,
    Expresu Wieczornego czy jakiejś tam fundacji PIS ze spółkami z Izraela.
    Zresztą co z tego, że polowali w Rosji?
    A pobyt Tadka w Niemczech?

    skończyli z Ireneuszem Sekułą, który to będąc milionerem
    "teoretycznie" ni stąd ni zowąd palnął sobie w brzuch:

    Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.
    Im wolno kłamać i manipulować, Palikota proponujesz odstrzelić.
    Sory.