  • Data: 2011-12-18 11:04:28
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 10:55:52 +0100, Endriu napisał(a):

    > Jak to chcesz wylać do studni bez dna 6 mld Euro (czy tam 17) nie wiedząc w
    > jakim stanie znajduje się zbankrutowana Portugalia ?. Żeby chciaz wiedzieć
    > czy jest to kropla w morzu, czy rzeczywista pomoc mogąca na coś wpłynąć, a
    > tu nic - zero nulll. Nie wiesz ile potrzebują, nie wiesz ile mają, nie wiesz
    > kiedy zapadalność i na jaką kwotę, takie kurna całkowite zero null na które
    > mamy wydać 17 mld cięzko zarobionych Euro .
    >
    > Tak wszytsko na jebał pies, bo tak mu się uwidziało ....

    Za bardzo wierzysz w moc polityków. Interesy ubija ktoś inny , zdala od
    jupiterów. Nie dowiesz się o co chodzi. Ja przyjmuję, że te 6 czy 17mld ma
    znaczenie symboliczne żeby uspokoić rynki i dalej ciągnąć proces rolowania
    długów. To jest nasz "żywotny" interes. Przyjmuję więc to co proponuje mu
    TVN.

    MFW to instytycja, której celem było i jest ratowanie państw III swiata
    zbytnio zadłużonych. MFW korzysta z pieniędzy państw rozwiniętych. Robi to
    w interesie tych ostatnich.

    Wpisaliśmy się do klubu bogatych więc musimy bronić naszych interesów,
    zwłaszcza że Portugalia też należy do tego klubu.

    MFW ma swoje sukcesy: np Korea Płd, czy Argentyna. Może więc warto zaufać,
    że wiedzą co robią.

    p.s.
    Poczytaj sobie coś o koncepcjach ekonomisty Mancure Olson. O teorii
    włóczących się bandytów i osiadłych bandytów. Tymi bandytami oryginalnie
    miały być rządy. W naszej sytuacji, to całe kraje łupiące inne kraje.
    Osiadły bandyta nie może pozwolić sobie na wyginięcie swoich ofiar, bo sam
    zdechnie.