  • Data: 2011-12-18 10:39:52
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Folksdojcze wykonują zadanie
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2318
    >
    > "[...] Podczas debaty "europejskiej" w tubylczym Sejmie, pomysł premiera
    > Tuska, by Polska przekazała około 6 mld (niektórzy powiadają, że aż 17
    > mld) euro z rezerw walutowych NBP tytułem polskiego udziału w unijnej
    > zrzutce do Miedzynarodowego Funduszu Walutowego, który dzięki temu będzie
    > mógł pożyczyć 200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od
    > niemieckich i francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza
    > Palikota i klub
> [...]

    Oczywiście pan Michalkiewicz jako prawdziwy Polak jak niesie swoje pieniądze
    do banku to ma wymagania. Absolutnie nie wolno pożyczać moich ciężko
    zarobionych pieniędzy bogatszym ode mnie - mówi pan Michalkiewicz. Najlepiej
    jakby pożyczyć moje pieniądze komuś kto sobie radzi dużo gorzej ode mnie -
    żąda pan Michalkiewicz. Najlepiej żeby pisał w jeszcze mniej poczytnych
    miejscach. - sugeruje pan Michalkiewicz. Ponieważ mam też zdecydowane
    poglądy na moralność to nie życzę sobie by moje pieniądze były pożyczane
    fabrykom produkującym leki do regulacji poczęć, w żadnym wypadku nie może to
    być fabryka prezerwatyw - zastrzega pan Michalkiewicz.
    Pan Michalkiewicz sobie wyobraża, że rezerwy dewizowe Polski są ułożone pod
    ścianą na przeciwko okna w gabinecie prezesa NBP. Chyba tak jednak nie jest.
    Są w obligacjach innych rządów. Wszystkie te rządy to rządy państw gdzie
    emerytura jest większa od emerytury w Polsce. Tak było również za rządów
    najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.