  • Data: 2016-11-13 13:47:39
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 13:26, z pisze:

    > Jeszcze raz jak krowie na rowie.
    > Te szuje sklepowe w taki sam sposób przestrzegają prawa jak sklepy
    > urządzając oszukańcze promocje.
    > Jedni falandyzują i drudzy falandyzują. (był kiedyś taki człowiek
    > pomocnik Wałęsy)
    > Tak samo i jednym i drugim będzie bardzo trudno udowodnić przestępstwo
    > przy takiej praktyce prawniczej i tak stosowanym prawie w Polsce.
    > I jedni i drudzy są nieuczciwi i niemoralni.

    Ale nie przekładaj tego na wszystkich.
    Ja w praktyce nie korzystam z żadnych promocji,
    nie czuję się też z tego powodu okradany.

    > Dlatego jak wyzywać od złodziei to wszystkich po równo.

    Rozumiem, że chodzi Ci o wszystkich tych, którzy
    jakieś tam "nieuczciwe" promocje organizują i tych, którzy
    z nich "chytrze" korzystają.

    > Tutejszy atak na pazernych klientów jest obłudny i niesprawiedliwy
    > zwłaszcza w kontekście jakie wartości szczególnie na tej grupie są
    > głoszone przez grono "biznesmenów" i obrońców wolnego rynku jako źródła
    > cnót wszelakich.

    Tutaj akurat nie rozumiem co chciałeś przekazać,
    ale zdradza to wyraźnie, że Twoja moralność nie jest najwyższych lotów :-)

    > Jak widać prawda w oczy kole i samo zdawanie się na prawo nie jest
    > wystarczające bo potrzebna jest jeszcze uczciwość i rzetelność.

    W przypadku wadliwego regulaminu tak będzie.

    > Mam nadzieję że będzie to nauczka na przyszłość gdy kolejne brudne
    > zagrywki jakiegoś marketingowego "cfaniaka" będą tu bronione jak
    > niepodległości przy całkowitym zapomnieniu wyżej wymienionych wartości

    Nikt niczego tutaj nie bronił.
    Raczej Ty dałeś dowód jakiegoś zaściankowego myślenia,
    że trzeba kraść skoro inni to robią.