  • Data: 2016-11-13 13:26:48
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 13:01, cef pisze:

    > Żałosne jest to, że Ty czy moze ktoś tam kradnie jak go okradają?
    > Czy jest jakiś inny powód, np związany z moralnością?

    Jeszcze raz jak krowie na rowie.
    Te szuje sklepowe w taki sam sposób przestrzegają prawa jak sklepy
    urządzając oszukańcze promocje.
    Jedni falandyzują i drudzy falandyzują. (był kiedyś taki człowiek
    pomocnik Wałęsy)
    Tak samo i jednym i drugim będzie bardzo trudno udowodnić przestępstwo
    przy takiej praktyce prawniczej i tak stosowanym prawie w Polsce.
    I jedni i drudzy są nieuczciwi i niemoralni.

    Dlatego jak wyzywać od złodziei to wszystkich po równo.

    Tutejszy atak na pazernych klientów jest obłudny i niesprawiedliwy
    zwłaszcza w kontekście jakie wartości szczególnie na tej grupie są
    głoszone przez grono "biznesmenów" i obrońców wolnego rynku jako źródła
    cnót wszelakich.

    Jak widać prawda w oczy kole i samo zdawanie się na prawo nie jest
    wystarczające bo potrzebna jest jeszcze uczciwość i rzetelność.

    Mam nadzieję że będzie to nauczka na przyszłość gdy kolejne brudne
    zagrywki jakiegoś marketingowego "cfaniaka" będą tu bronione jak
    niepodległości przy całkowitym zapomnieniu wyżej wymienionych wartości