  • Data: 2016-11-13 13:57:27
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 13:31, z pisze:

    > Widzisz tu jakąś różnicę?

    Do momentu, kiedy wszystko jest zgodne z zasadami promocji, to różnicy
    nie ma.
    Różnica się pojawia, kiedy ktoś próbuje coś naginać.

    > Zapisy były zbyt ogólne i klienci to wykorzystali.

    Ale wykorzystali niezgodnie ze stanem faktycznym czy też
    w sposób z założenia niezgodny, ale niemożliwy do udowodnienia.

    > Przeoczenie sklepu. Wina sklepu. Sklep ponosi koszty finansowe.

    Oczywiście, że tak. Sami sobie tak zorganizowali.

    > WSZYSTKO

    > Dlatego jest afera bo nie dopilnowali drobnego druczka.
    > Menager wylatuje bo sklep ponosi straty.
    >
    > WSZYSTKO
    >
    > Tak się na koniec zastanawiam czy to nie jest jednak ukartowane.
    > Cholera wie co w tych pazernych managerskich łepetynach siedzi :-)

    Ja się tylko dlatego odezwałem, że Ty uważasz, że postępowanie klientów
    Lidla jest cacy. Bo co do warunków promocji, to się zgadzamy, że
    sklep nie przewidział i całe zamieszanie jest w znacznej mierze z jego
    winy. Myślę, że kruczek na zamkniecie promocji mają. Ale w tym
    wymuszeniu zwrotu w tej sytuacji to Ty już nie widzisz nic zdrożnego, co
    więcej wydaje Ci się, że jak na każdym kroku ktoś gdzieś kogoś oszukuje,
    to Ty też możesz i masz przyzwolenie.