  • Data: 2012-09-26 09:02:57
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse? - gdzie tkwi problem...
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    No-bo np:
    biorę z bankomatu 5 stów. Należałoby zaksięgować "rozchód", choć nie
    wiadomo na co.
    Potem, (powiedzmy) rozliczam go szczegółowo: 200 dentysta, 200 warsztat
    samochodowy, 100 hydraulik. Czyli na tym etapie powinienem tę wypłatę z
    bankomatu anulować.
    Tak samo działa KK i jej spłata.
    No i natychmiast zapala się ostrzegawcza lampka: a wydatki gotówkowe
    niezidentyfikowane? Co z nimi?

    Przesrane, jak pisałem w pierwszym poscie. :)

    Wiem - wychodzi na to, że sam nie wiem czego chcę... Nie bijcie :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel