eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe › Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    From: "Curious" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym
    banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Date: Tue, 16 Mar 2010 15:39:45 +0100

    > Skad tyle agresji w tobie?

    Prawdopodobnie trudne dziecinstwo i frustracja w pracy... ;-)

    > Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze
    > sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

    Jeszcze raz slicznie Ci poprosze o uwazne przeczytanie mojej wypowiedzi....

    Jestem uczulony na te warczace posty nic nie wnoszace do problemu danej
    osoby.
    "Trzeba było..."
    "Sam sobie jesteś winien..."
    i tak dalej

    pisane przez "nieomylne" osoby, którym nie zdarza się dostać mandatu, nie
    doczytać umowy, regulaminu, warunków promocji itp.,
    które nie są w stanie zaakceptować faktu, że ktoś nie zna KC, KPC, KK, PB
    itp.

    Jak rozumiem są to superracjonalne roboty, którym emocje przy podejmowaniu
    decyzji są obce.