eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupeRe: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    From: "elek" <e...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym
    banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Date: Wed, 17 Mar 2010 10:57:22 +0100

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:hnnsna$ibu$1@news.dialog.net.pl...

    > no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów na
    > drogach...

    Zmobilizuje mnie, zmobilizuje .... do zamknięcia rachunków w tym gównianym
    banku i przeniesienia do takiego w którym szanują klientów.
    A z mandatem tez było ciekawie - jechałem 106 km z przyczepką - mogłem 70.
    Prędkość 106 potwierdzona zapiem w GPSie.
    Dostalem mandat za jeazde 126.
    Sprawa bez szans GPS nie jest dowodem przed sadem a poza tym bylo to pod
    Bartoszycami a sam jestem spod Katowic -
    trzeba bylo glupiemu ustapic bo musialbym na sprawy jezdzic przez caly kraj.

    Po prostu gowniana policja i gowniany mbank .... a ja jakos nie czuje sie
    przestepca