  • Data: 2011-09-27 12:00:25
    Temat: Re: Jak myslicie czy euro znowu wroci do kursu 4 lub mniej?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.09.2011 13:44, Jarek Andrzejewski wrote:

    > ok, rozumiem, to kwestia rozumienia tego, czym jest państwo.
    > Ja uważam, że jest pewną reprezentacją obywateli, a Ty najwyraźniej
    > sądzisz, że to jakiś zupełnie osobny twór, zupełnie niezależny od
    > obywateli. Kto wie, może _faktycznie_ Ty masz rację.

    Niezupelnie.

    Po prostu twierdze, ze zbyt drogi import (np. ropy), rata kredytu
    walutowego, czy chocby drogie wakacje poza granicami kraju sa
    elementami, ktore rzutuja na poziom zycia obywateli (szczegolnie, gdy
    zmiana nastapila bardzo gwaltownie).

    > A Niemcy nie "bronili" DM i nic złego się nie stało.

    Nie mozna wszelkich interwencji banku centralnego bezposrednio
    porownywac, bez analizowania otaczajacych okolicznosci.

    A swoja droga, nie dalej jak kilka dni temu dowodziles, ze sila waluty
    to jest to! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org