  • Data: 2004-02-07 14:54:46
    Temat: Re: Jak podzielic kasę na kilka lokat
    Od: kuba <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia 07 lut 2004, napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Mam kase w wysokości np. 30.000 PLN. Chcę założyć np. 3 lokaty na
    > ten sam okres i te same oprocentowanie. Ale możliwe jest, że w
    > trakcie trwania lokat będę potrzebował jakieś pieniądze. Wtedy
    > jedną, dwie lub trzy lokaty trzeba będzie zerwać i nie dostane
    > odsetek. Aktualnie nie znam ile będę potrzebował. Jak powinienem
    > podzielić kwotę 30.000 na lokaty aby moja strata była jak
    > najmniejsza.
    >
    > Oczywiście w tej sytuacji powinno się robic lokaty na rózne okresy
    > ale na chwilę dla tego zadania załóżmy, że wszystkie mają ten sam
    > okres.

> [...]

    10 000 Dominet Bank 6 miesiecy 5,75 %
    10 000 Eurobank 6 miesiecy 5 %
    5 000 VW Lokata Plus 6 miesiecy 4,70 %
    5 000 VW konto eDirect 4 %
    5 000 zl chyba wystarczy na nieoczekiwane wydatki?

    Ale matematykom o praktyke raczej nie chodzi bardziej lubuja sie w
    teorii ;)
    Z ciekawoscia poogladam lepsze rozwiazania :)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!