  • Data: 2022-05-04 23:36:10
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > A czemu wtedy zlotowka spada, a dolar rosnie?

    Krótkoterminowe zmiany kursów zależą zdecydowanie bardziej od spekulacji
    niż od kondycji gospodarek.

    > No nie wiem - wydawal sie dosc konkretny.

    W sensie "mały"? Choćby inflacja - przecież nie zaczęła się teraz.

    > Wiec jak ukrywaja ?

    Np. gwarancjami SP albo innego BGK. Spójrz na sumy.

    > Ostatnio nie sledzilem, ale wczesniej mialem wrazenie, ze roslo
    > stosunkowo powoli. W dodatku jesli rosna zarobki i PKB - to czemu
    > zadluzenie panstwa nie mialoby rosnac ..

    Jeśli nie ma deficytu budżetowego, to dlaczego miałoby rosnąć?

    > Jakbysmy ich wpuscili, to gdzie teraz bysmy ulokowali Ukraincow?

    A Ukraińców nie wpuściliśmy 100x tyle przypadkiem? Albo więcej?

    > Poza tym jaki sens byl wpuszczac?

    W dużej części dokładnie taki sam jak teraz? Tylko politycznie to pewnie
    nieistotne.
    --
    Krzysztof Hałasa