  • Data: 2003-07-04 09:21:01
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moglbys sie podzielic wiedza jak zdobyles MC z USA? Domyslam sie ze to
    > przedplacony. Zadawalem pytanie o to juz jakis czas temu i nikt nie
    potrafił
    > odpowiedziec.

    tak - jest to karta przedpłacona - ale wygląda i zachowuje się bardzo
    przyzwoicie :-)
    znaczek MC, wypukła, można nią oczywiście płacić w internecie - wygląda jak
    porządna karta kredytowa

    w zdobyciu pomógł mi znajomy za wielką wodą, mogę go spytać czy nie będzie
    nadużyciem prośba o jeszcze jedną

    cała zabawa nie jest niestety tania :
    karta (2 letnia) kosztuje sumarycznie (razem z kosztem przesłania do nas)
    coś koło 70 usd
    do tego jest jeszcze comiesięczna opłata 3$ dla banku za utrzymanie
    (aktywowana 25 dnia miesiąca i opłatę pobrali mi w pełnej wysokości
    skurczybyki :-(
    koszt załadowania pieniędzy na kartę to $2.50 (minimum doładowanie to 25
    usd, max to 25000 usd)

    ładować można ją albo w usa w każdym punkcie moneygram (ale w polsce to nie
    działa)
    można też przekazem z paypala :-)
    no i przelewem do amerykańskiego banku (Bank of America) - ja korzystałem z
    tej metody
    tylko muszę poszukać jakiejś taniej formy (może jakiś bank tanio to robi w
    Polsce) - bo sposób w jaki wykonywałem ten przelew kosztował mnie w sumie 3%
    od kwoty + stała opłata około 2 USD
    acha ten przelew to nie jest SWIFT - obsługują ich format

    to w sumie chyba tyle szczegółów - gdybyś był zainteresowany to daj znać -
    dowiem się czy mogę załatwić taką kartę dla Ciebie