    From: "DJ" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak sprawdzić czy przelew dotarł (Eurobank)?
    Date: Sat, 3 Dec 2005 19:45:52 +0100

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
    news:rr6rgp2g17i4.dlg@saikokila.pl...

    > To przy założeniu że dostanę pismo od sprzedawcy, z tymi samymi danymi
    > (bo inaczej dlaczego bank miałby uwzględniać reklamację?). Teraz
    > przeczytałem ostatnią wiadomość zanim się kontakt urwał, pozwolę sobie
    > zacytować: "mam nadzieje ze wszystko bedzie w pozadku, wrazie blednych
    > danych kasa chyba wraca ?? jak to wtedy jest ?". Na podstawie tego
    > zdania wymyśliłem że mógł pomylić nr rachunku/nazwisko i się tego
    > przestraszył. /Oczywiście jeśli tak było to bankowi nic do tego, sprawa
    > będzie najprawdopodobniej miała finał sądowy./

    Jeżeli pomylił nr konta, to on ma problem, a nie Ty. Wpłaciłeś kasę na
    podane konto, nikt przecież nie będzie pytał sprzedającego, czy na pewno się
    nie pomylił w numerze konta bankowego. A bank nie ma obowiązku weryfikacji,
    czy dane podane na przelewie zgadzają sięz danymi właściciela konta. Jeśli
    nr rachunku jest ok, przelew przejdzie, nawet jeśli jako odbiorcę wpiszesz
    Myszkę Miki (nie wiem czy we wszystkich bankach, ale w kilku na 100%).

    Pozdr
    DJ