    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak umożliwić pobranie pieniędzy innej osobie...
    Date: Tue, 22 Mar 2011 19:07:20 +0100

    On 22.03.2011 18:39, b...@o...pl wrote:

    > nie rozumiem w czym problem, wypłacić 7x4.000zł?
    >
    > czy wątkotwórcy chodzi o jednorazowe włożenie karty do maszyny
    > czy raczej o limit dzienny? Inteligo ma wysoki limit dzienny
    > niby nieograniczony ale nie sprawdzałem kwot wyższych niż 15k

    Skąd wziąłeś 7x4000? Chciałbym wypłacić powyżej 200 tys. zł. Chodzi
    zarówno o wysokość wypłaty przy jednokrotnym włożeniu karty, limit
    dzienny banku, oraz limit dzienny wypłaty z jednego bankomatu tę samą
    kartą (o ile ten ostatni istnieje).
    Czy mBank nie ma nieograniczonego (chyba niektóre limity są standardowo
    poustawiane na 999.999.999)?