  • Data: 2010-12-23 10:06:09
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stałe, w miarę pewne, źródło dochodu. A kredyt hipoteczny to najtańsze
    > źródło gotówki. Obecnie oprocentowanie mojego kredytu to chyba ok. 1,1% w
    > skali roku. Żałuję, że nie wziąłem go dużo więcej.
    >
    > --
    > Bartek

    O ile wiem przy kredycie jest zmienny stopień inflacji. Jak bedzie jakis
    krach w przeciagu kilku lat i inflacja wyniesie 100 albo i 200 czy 300
    procent to przelicz jaka wtedy bedziesz mial rate. Na poczatku lat 90
    inflacja wyniosla prawie 2000 procent. Twoje praprawnuki wtedy beda jeszcze
    ciebie splacaly :)

    pozdr.