  • Data: 2010-12-29 13:55:40
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Dec 2010 11:56:47 +0100, "4CX250"
    <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    >Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    >Szwajcarzy padli by na pysk z exportem przysłowiowej czekolady i zegarków
    >więc szansa niemal zerowa. Komuś się wydaje że może wróciś się tak jak za

    A skąd pomysł, że Szwajcarzy (inni niż producenci zegarków i
    czekolady, czy ogólnie: eksporterzy) nie byliby zadowoleni z tego, że
    waluta ich Państwa nie traci na wartości tak, jak waluty
    państw-utracjuszy? A gdyby dziś za złotówkę płaciło się 1 euro, to czy
    Polacy en masse by się ucieszyli czy zmartwili?
    Ja po prostu uważam, że lepiej jest być obywatelem kraju rządzonego
    roztropnie. To, że jakaś waluta traci, a inna zyskuje jest tylko
    konsekwencją tej (nie)roztropności.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski