  • Data: 2010-12-29 14:03:14
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracuj?c na innych?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:

    > Wyobraźcie sobie, że w 2008 roku ktoś kupił mieszkanie a bank sfinansował
    > 100% wartości. Dziś bank nie ma wystarczającego zabezpieczenia, bo
    > zadłużenie jest na jakieś 140% wartości mieszkania, więc może wypowiedzieć
    > umowę.

    I to jest właśnie brak równowagi obu stron podpisujących umowę.
    Widziały gały co brały. Ryzykują obie strony. Nie trzeba było dawać na
    100% i więcej jak jest ryzyko. Niech teraz pilnują czy raty są wpłacane
    i tyle im wolno. :-)
    UOKiK powinien w tej sprawie twardo stać murem.

    A w drugą stronę to przecież nie działa. Mój zastaw na mieszkaniu jest
    coś koło 3 razy większy niż wartość kredytu. Bank zgodzi się na
    zmniejszenie zastawu? W życiu.