  • Data: 2005-04-18 08:00:25
    Temat: Re: Jak zwykle jakis troll pisze bzdury...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Życzliwy <n...@k...pl> wrote:
    > Po fakcie to wygodnie tak pisać.
    > Ciekawe tylko dlaczego jak ktoś napisał na grupe , że mbank ma
    > wprowadzic płatne przelewy to na początku wszyscy go wysmiali.
    > Ja natomiast duzo wcześniej wiedziałem już ,że to prawda... :((

    Alez nie :) Ja nie pamietam zeby go wysmiali. Sam wczesniej pisalem o
    mozliwosci wprowadzenia oplat, chociaz raczej stawialem na wyplaty z
    bankomatu lub oplaty za karte. Jak sie pojawil przeciek pierwszy - o
    tych oplatach bylo wiadomo wczesniej.
    Wiec jesli mozesz - poszukaj omawianago watku i mi udowodnij, ze nie mam
    racji.

    > No to czekamy ... a jak wprowadzą opłatę w lipcu to co ?

    Nie wprowadza. Nie taka. I ten twoj znajomy pewnie sam gdzies przy piwku
    uslyszal i rozpuszcza bzdury.
    A nie wprowadza tkaiej oplaty z tej prostej przczyny, ze maja sporo
    rachunkow martwych lub malo uzywanych.
    Niech to bedzie nawet 20%. Co miesiac musieliby robic rezerwe ogromna,
    koszty zamykania, koszty medialne i tak dalej.
    To sie po prostu nie oplaca - czekaja i licza, ze moze ten, kto kiedys
    probowal lub zrezygnowal, a nie zamknal - w koncu worci - a to po
    kresdyt, a to po konto z dostepem do mKioskow itp. I juz.
    Dlatego od razu czulem, ze to kolejna bzdura o podwyzkachj (zdziwilem
    sie, ze nie piszesz o przelewach), ale wolalem jak zwykle zweryfikowac.
    I wybacz, ale dla mnie to jest pewien ciag:
    a) niedziela wieczorem
    b) kolejny raz
    c) aktywny rozmowca
    itp...