  • Data: 2009-07-21 13:28:33
    Temat: Re: Jaka karta do Francji?
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:

    > Przy kolejnej podrozy przetestowalem dwie karty z chipem, obie nie-
    > francuskie, (ale tez i nie-polskie, wiec tu Ci nie pomoge) i dzialaly
    > "wszedzie".

    To, że działają tam niefrancuskie karty z chipem, jest dla mnie
    cenną informacją. Wielkie dzięki!

    > Jesli juz wszystko zawiedzie, to moze karta przedplacona na miejscu?
    > Bo otwarcia konta nie polecam, juz wolalbym leczenie kanalowe zeba.

    Nie jestem aż tak zdesperowany :) Chociaż jeśli wyjadę kiedyś na dłużej
    niż miesiąc, to zastanowię się nad tym.

    Najbardziej szkoda mi tej wypożyczalni rowerów. W ogóle nie zauważyłem
    na automatach je obsługujących logo żadnej karty.
    W sumie nawet jeśli tam działają wyłącznie francuskie "cartes bleues",
    to mnie to bardzo nie dziwi. Dokładają sporo do tego interesu, więc
    mogą promować swoich obywateli.

    Pozdrawiam,
    Artur