  • Data: 2009-07-21 15:06:23
    Temat: Re: Jaka karta do Francji?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Czeczko"
    > Najbardziej szkoda mi tej wypożyczalni rowerów. W ogóle nie zauważyłem
    > na automatach je obsługujących logo żadnej karty.
    > W sumie nawet jeśli tam działają wyłącznie francuskie "cartes bleues",
    > to mnie to bardzo nie dziwi. Dokładają sporo do tego interesu, więc
    > mogą promować swoich obywateli.

    ja czytałem miesiąc temu o rowerach w Paryżu (chyba w Focusie)
    i z tego co pamiętam kartę należało gdzieś jednorazowo do systemu
    wprowadzić
    (chociażby dla tej blokady). Może nie da się tego zrobić akurat w
    punktach
    wypożyczenia rowerów a trzeba gdzie indziej.
    Potem system kartę już zna i z nią działa
    *** blad ***