  • Data: 2008-01-09 18:15:39
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Beniowa" <p...@o...in.public> wrote in message
    news:fm2ibc$r2s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [...]
    > W Twojej aktualnej sytuacji zastanowilbym sie na spokojnie (a nie w stanie
    > wzburzenia spowodowanego rozmowa z przygodnie poznanym multipracownikiem),
    > czy mimo wszystko w Multi nie bedzie Ci prosciej i szybciej, niz szkukac
    > innego banku, budowac tam sobie historie itp.

    Ale skoro historia w Multi nic nie znaczy, to wlasnie lepiej, aby zmienil
    bank na taki, gdzie historia sie liczy.
    Tylko ktore banki zagladaja w historie?

    Oczywiscie sama historia nie moze byc podstawa, byc moze od pewnej kwoty
    albo zlozonosci produktu (np. kredyt hipoteczny) nalezy wziac pod uwage
    takze wywiad, ale skoro euro rtv agd, gdzie kupilem piekarnik na raty 0%
    (faktyczne 0%, po prostu cena/6, a najlepsza oferta sklepu internetowego to
    9 zl taniej za piekarnik plus koszty przesylki...), a wiec skoro takie euro
    teraz co roku przed swietami pisze do mnie list o tresci: "przyjdz z dowodem
    osobistym a dostaniesz 5200 zl do reki", to dlaczego bank, znajacy historie
    nie moze stwierdzic: "a wiec drogi staly kliencie masz u nas dobry staz,
    brak problemow i wnioskujesz o 20 000 linii kredytowej, widzimy, ze bez
    problemu mozemy ci dac 10 000, jesli akceptujesz to juz to masz, a jesli nie
    to przejdz procedure od zera".

    Piekna wizja...

    Pzdr,
    Piotr