  • Data: 2011-02-23 14:17:11
    Temat: Re: Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
    Od: "spa" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dante" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2679.000009d2.4d64d52a@newsgate.onet.pl...
    > Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
    > wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
    > jej 18-tych urodzin.
    > Co polecacie?

    To jest standardowy problem, antenatów dla nowonarodzonych.
    Zawsze przynosi to straty.
    Dziś za 50zł kupisz kilkanaście kg chleba
    Za 18 lat zapewne będzie go znacznie mniej
    Przy tego typu kwotach zwykła lokata, konto oszczędnościowe
    Ongiś warto było kupować "dolary"
    W TFI są różnorakie programy systematycznego oszczędzania, także od 50zl
    miesięcznie.
    Ale czy one dadzą zysk ? Może tak.
    Jak kwota za mała, może zbierać na koncie lokacyjnym i raz w roku cos kupić
    droższego.