  • Data: 2010-06-12 18:49:53
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-12 13:30, ttt pisze:

    > Co masz na mysli piszac "uporczywie namawia mnie do zmiany"? Bo ja mam konto
    > w mBanku wiele, wiele lat i jeszcze do niczego uporczywie nie bylem
    > namawiany.

    No to miała być przenośnia. Drażni mnie ogólny spadek poziomu usług na
    przestrzeni ostatnich lat, a zwłaszcza ostatnie pół roku. Przykłady z życia:
    1. Pracownik mlinii nie chce mi otworzyć izzy konta, bo to konto tylko
    dla osób niepełnoletnich. Przy próbie wyprowadzenia go z błędu po
    chamsku się rozłączył...
    2. Po ostatnich modyfikacjach systemowych ogólnie kupę błędów w systemie
    użytkownicy znajdują, mnie tez dotknął jeden: zlecane przeze mnie
    przelewy mTransfer z ekonta wspólnego (ja i żona) i izzy indywidualnego
    podpisywane są jakby to moja żona wysyłała. Portal aukcyjny potraktował
    mnie z tego powodu jak oszusta chcącego się podszyć pod czyjeś dane gdy
    próbowałem aktywować nowo założone konto.
    3. Reklamowałem zjawisko z p.2. Po kilku dniach przyszły przeprosiny i
    że niby skierowano problem do rozwiązania do odpowiedniego departamentu.
    Ani słowa na temat symbolicznej rekompensaty którą zaproponowałem...
    4. Ostatnio znów płaciłem mTransferem i kupa, znowu za zakupy
    "zapłaciła" żona...

    Jakoś odechciało mi się być betatesterem, chociaż z podstawowej
    funkcjonalności byłem zadowolony.
    Pomijam już fakt, że 90% marmurków dogoniło ceny podstawowych usług w
    mBanku, który z racji braku "marmurów" (no bo tych dykt w holach
    supermarketów nie liczę) miał być tańszy.

    A co do tematu w wątku: w moim przypadku padło na Allianz Bank. Umowę
    podpisałem u agenta, czekam na aktywację konta (telefon z banku do 10
    dni według umowy, według agenta to kilka dni). Numer konta i kartę
    tymczasową już mam, dostałem od ręki od agenta. Zobaczymy jak się będzie
    sprawować...

    Pozdrawiam,
    Paweł