eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie konto zamiast mBanku?Re: Jakie konto zamiast mBanku?
  • Data: 2010-06-14 15:09:07
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-06-14 09:08, Przemysław Adam Śmiejek pisze:


    >
    >> Mam jakieś
    >> nieodparte wrażenie, że jesteś jednym z pracowników tego bajzlu, lub
    >> słonko za bardzo przygrzało ostatnimi dniami...
    >
    > Daruj sobie osobiste wycieczki, bo wstyd sobie przynosisz.

    No sorki, ale jakoś wrażenie odniosłem, że negujesz mój tok rozumowania
    i krytykę działalności mBanku, w dodatku bez żadnych sensowych
    argumentów. A tu widzę, że też jesteś po przejściach :)


    >> Zaproponowałem coś co po awarii systemu kartowego dawali z własnej
    >> inicjatywy - 1% z płatności delfinem do końca roku.
    >> Odpowiedzi nie dostałem żadnej... Znaczy zrozumiałem to jako "siedzimy
    >> cicho, może zapomni..."
    >
    > Dawali takie coś? Czemu ja nie wiem o tym :D
    > Widać mi nie dali :D


    Dawali, jak się próbowało płacić w czasie padu (gdzieś na jesieni) i nie
    wyszło.


    >
    >> Wystarczyłoby napisać mniej więcej coś takiego co ty napisałeś - że
    >> przyznanie rekompensaty nie leży w gestii działu reklamacji, że jeśli
    >> mam ochotę to powinienem zwrócić się do kogoś wyżej. W takiej sytuacji
    >> pewnie bym odpuścił, ale brak jakiejkolwiek odpowiedzi czy uzasadnienia
    >> to zwykłe olewactwo na odczepnego.
    >
    > No to faktycznie pretensje do ludzi. Tylko to jest właśnie problem
    > korporacji. NIe ma się na kogo obrazić. Ludzie są anonimowi, nie zależy
    > im, a korporacja jest bezdusznym mechanizmem działającym wg algorytmów.
    > Taki Terminator. Więc inny bank będzie działał podobnie, chyba że
    > przypadkiem trafisz na algorytm bardziej Tobie odpowiedni. Ale w zmianę
    > działania na wniosek klienta to bym nie liczył.

    Mam tylko taką skromną nadzieję, że przy 1234323 kliencie, który odejdzie
    z podobnych powodów w korporacjach zacznie się coś zmieniać. Ale może to
    tylko moje idealistyczne przekonanie... Swoją drogą jeszcze tyle banków
    do przetestowania :)

    Pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1