    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Date: Sun, 13 Jun 2010 10:15:45 +0200

    W dniu 2010-06-12 20:49, Paweł Hadam pisze:
    > 1. Pracownik mlinii nie chce mi otworzyć izzy konta, bo to konto tylko
    > dla osób niepełnoletnich.

    A nie jest? Przecie pełnoletni mają e-konto, a izzy to była kiedyś akcja
    dla młodych, ale coś podupadli z tym. Co takiego ma iza, czego nie ma
    ekonto, że chcesz izzy?

    > Przy próbie wyprowadzenia go z błędu po
    > chamsku się rozłączył...

    Nie spotkałem się. Masz nagranie? Może Ty go wyprowadzałeś z błędu zbyt
    chamsko? Zauważ, że wiedza linii pierwszego rażenia jest mała, bo ich
    trzeba dużo i tanio.

    > 2. Po ostatnich modyfikacjach systemowych ogólnie kupę błędów w systemie
    > użytkownicy znajdują, mnie tez dotknął jeden: zlecane przeze mnie
    > przelewy mTransfer z ekonta wspólnego (ja i żona) i izzy indywidualnego
    > podpisywane są jakby to moja żona wysyłała. Portal aukcyjny potraktował
    > mnie z tego powodu jak oszusta chcącego się podszyć pod czyjeś dane gdy
    > próbowałem aktywować nowo założone konto.

    W sumie to system przelewów ogólnie przewiduje podwójnego nadawcę? Tak
    poza mbankiem? Nie jest tak, że KiR ma pola na 1 dane?

    > 3. Reklamowałem zjawisko z p.2. Po kilku dniach przyszły przeprosiny i
    > że niby skierowano problem do rozwiązania do odpowiedniego departamentu.
    > Ani słowa na temat symbolicznej rekompensaty którą zaproponowałem...

    Spodziewasz się, że ci ktoś da rekompensatę? Przecież bank to osoba
    prawna! Na podstawie reklamacji żaden pracownik ci nie doleje kasy ze
    swojego. Rekompensatę to możesz mieć u pana Ziutka na straganie, bo to
    jego rzeczy są. Albo w jakimś barze, gdzie nie rozliczają ich z każdego
    kotleta. Jak sobie wyobrażasz, że Szeregowy Pracownik Banku ci da coś?

    > 4. Ostatnio znów płaciłem mTransferem i kupa, znowu za zakupy
    > "zapłaciła" żona...

    A bo se wziąłeś nadmiernie do serca, że staną się jednym. Wspólne konto
    to tylko zestaw problemów, a żadnych zalet.

    > Pomijam już fakt, że 90% marmurków dogoniło ceny podstawowych usług w
    > mBanku, który z racji braku "marmurów" (no bo tych dykt w holach
    > supermarketów nie liczę) miał być tańszy.

    No ja nie widzę innego tak taniego jak mBank. Fakt, że zabawa w
    oszczędność 3zł miesięcznie jest dość zabawowa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek