  • Data: 2010-06-15 13:25:53
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Cze, 14:07, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo o numerze 667e13fd-d553-48a1-b26a-
    > f...@b...googlegroups.com
    >  z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 12:52
    >  sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > Poczta wewnętrzna? A co to?

    To taka poczta dostępna po zalogowaniu, służąca do komunikacji z
    bankiem. Coś, co było od początku w OE PBG S.A. (aka Telepekao 24), a
    o czym nie słyszeli użytkownicy mBanku :-)

    > Oddziały są mi średnio potrzebne. Gotówkę wpłacam we wpłatomatach. W

    niejeden post już był w tej grupie na temat "automatów białkowych"
    działających Inaczej" w razie reklamacji i bardziej skomplikowanych
    spraw w mBanku. A i (niedziałającym) wpłatomatom się obrywało.
    Nie twierdzę, że są to częste problemy, ale istnienie oddziałów pomaga
    w ich przezwyciężeniu.

    > Więc jakbym chciał wpłacać w Lukasie, to bym miał przesrane. A do tego brak

    dlatego jeszcze eurobank mam i ten tandem całkiem dobrze działa.

    > W ogóle jestem zwolennikiem ograniczenia gotówki, a całą resztę można sobie
    > zrobić zdalnie i tak powinno być.

    zgadzam się.

    --
    Jarek