eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakość obsługi w bankach
  • Data: 2009-03-18 21:01:13
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    > musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

    Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
    itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
    doradzal w tym samym banku.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1