eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakość obsługi w bankach
  • Data: 2009-03-18 18:49:07
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bradley.st wrote:
    > W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    > dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    > bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.

    > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

    tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1