eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-21 23:05:58
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
    > element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
    > musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
    > Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
    > trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
    > stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
    > z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
    > dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
    > zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
    > telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
    > systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
    > to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
    > zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
    > zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
    > Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

    Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
    z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
    bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1