eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankach › Re: Jakosc obslugi w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Date: Mon, 23 Mar 2009 23:42:16 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <gq93bu$ncb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <gq3qfl$rje$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1237848254 23947 83.18.21.158 (23 Mar 2009
    22:44:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 22:44:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gq3qfl$rje$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090323-0, 2009-03-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480676
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Beniowa"
    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    >> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
    >
    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania
    > banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z
    > bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat
    > mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.

    w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA
    Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
    Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty
    planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a
    kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty

    Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
    przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.03.09 13:14 Pete

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1