eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... › Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad0
    1.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tlji$ok1$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    Subject: Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
    Date: Mon, 23 Aug 2010 15:56:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 30
    Message-ID: <4c727e2d$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.221.142
    X-Trace: 1282571822 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27031 83.31.221.142:2312
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534630
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafal M wrote:
    > On 23 Sie, 13:21, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    >
    >> W mBanku sytuacja jest podobna - jak zapomnisz numeru klienta, to go
    >> nie uzyskasz ładnie prosząc konsultanta.
    >
    > I ja pipieram to zdanie - bank w zaden sposob nie powinien ulatwiac
    > zdobywania loginu. Wg mnie odzyskanie tego loginu TYLKO przez wizyte
    > w placowce jest tutaj ok.

    Chyba jest różnica miedzy "ułatwianiem zdobywania loginu" a *pomocą* ze
    strony banku w *odzyskaniu* tegoż.
    Są inne możliwości 100% zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta, nie
    opierajace się wyłącznie na typowych danych personalnych. Przykladem
    moze tu być n.p.: predefiniowane "PYTANIE-ODPOWIEDZ" - równie dobre jak
    dodatkowe hasło, i/lub coś z zakresu historii operacji. Zalezy tylko od
    inwencji banku, a nie zmusza do wizyty w placówce, co w przypadku
    opisanym bylo po prostu niewykonalne.

    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net


    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1