eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!195.114.241.69.MISM
    ATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!news1.google.com!npeer01.iad.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Aug 2010 19:28:18 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.8) Gecko/20100806
    Fedora/3.1.2-1.fc13 Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
    References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tlji$ok1$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <4c727e2d$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c727e2d$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4c72afb2$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.43.242
    X-Trace: 1282584498 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22801 79.186.43.242:50625
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534650
    [ ukryj nagłówki ]

    (08/23/2010 03:56 PM), sTav wrote:
    > Rafal M wrote:
    >> On 23 Sie, 13:21, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    >>
    >>> W mBanku sytuacja jest podobna - jak zapomnisz numeru klienta, to go
    >>> nie uzyskasz ładnie prosząc konsultanta.
    >>
    >> I ja pipieram to zdanie - bank w zaden sposob nie powinien ulatwiac
    >> zdobywania loginu. Wg mnie odzyskanie tego loginu TYLKO przez wizyte
    >> w placowce jest tutaj ok.
    >
    > Chyba jest różnica miedzy "ułatwianiem zdobywania loginu" a *pomocą* ze
    > strony banku w *odzyskaniu* tegoż.
    > Są inne możliwości 100% zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta, nie
    > opierajace się wyłącznie na typowych danych personalnych. Przykladem
    > moze tu być n.p.: predefiniowane "PYTANIE-ODPOWIEDZ" - równie dobre jak
    > dodatkowe hasło, i/lub coś z zakresu historii operacji.

    No nie oszukujmy się. Jak ktoś nie pamięta swojego loginu, to i
    pytanie-odpowiedź zapomni.

    Ja np. w citibanku (i chyba w mbanku) mam ustawione jakieś hasło
    telefoniczne, którego oczywiście nie pamiętam. Jak przyjdzie co do
    czego, to strzelę jakieś słowo które będzie mi się wydawać że mogło mi
    przyjść do głowy w czasie ustawiania, i na jakieś 10% trafię ;).

    W w/w sprawie jest jednak jedna rzecz absolutnie oburzająca - tj.
    zachowanie "opiekuna klienta zamożnego". Po to taki ktoś jest, żeby w
    takich sytuacjach pomóc, przekierować do kogoś, a nie "proszę zadzwonić
    na infolinię".

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1