eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!postnews.google.com!news1.google.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Aug 2010 23:45:17 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.8) Gecko/20100806
    Fedora/3.1.2-1.fc13 Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
    References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tlji$ok1$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <4c727e2d$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c72afb2$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    <i4um2j$ttv$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <i4um2j$ttv$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4c72ebee$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.126.207
    X-Trace: 1282599918 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22793 178.42.126.207:55352
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534667
    [ ukryj nagłówki ]

    (08/23/2010 10:46 PM), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:4c72afb2$0$22801$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    >> W w/w sprawie jest jednak jedna rzecz absolutnie oburzająca - tj.
    >> zachowanie "opiekuna klienta zamożnego". Po to taki ktoś jest, żeby w
    >> takich sytuacjach pomóc, przekierować do kogoś, a nie "proszę
    >> zadzwonić na infolinię".
    >
    > Przecież to taka sama nazwa jak na przykład "starszy merczendajzer do
    > spraw kawy", więc czy on opiekun klienta zamożnego czy niezamożnego to
    > chyba raczej jeden pies.

    No ale jednak opiekun. Jego opieka nie powinna się sprowadzać do "proszę
    zadzwonić na infolinię", niezależnie od planów urlopowych.

    Mail do klientów którzy są objęci jej opieką "W dniach takich a takich
    jestem na urlopie, zastepuje mnie XXXX YYYYY, tel ZZZZZ ", albo choćby
    po prostu przekierowanie telefonów do tego XXXX YYYYY jest moim zdaniem
    absolutnym minimum.

    >
    > IMO jak bank nie ma odpowiedniej procedury dla klienta nie-pb, to
    > doradca nie ma i nie powinien mieć wiele do powiedzenia w tej kwestii.

    Wydaje mi się, że jeżeli doradca zna klienta osobiście, powinien
    (oczywiście - to jest kwestia procedur) mieć możliwość "odzyskania" jego
    loginu.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1