eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Raiffeisenie i obsłudzeRe: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Date: Tue, 26 Jun 2012 20:57:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <jsd0n3$3co$1@node1.news.atman.pl>
    References: <c...@a...org>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-64-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1340737059 3480 87.206.64.9 (26 Jun 2012 18:57:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2012 18:57:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 120626-0, 2012-06-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:574333
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:ce9khd5kmz1c.dlg@atpa.org...
    >
    > Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
    > kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
    > promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
    > infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
    > że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
    > uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
    > telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    > innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
    > telefoniczną...
    >
    > Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
    > Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
    > rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
    > odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
    > Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
    > informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    > mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
    > dodatkowe pytania.
    >

    Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić
    odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze
    taką samą "kalkę" jak i ty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1