eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Raiffeisenie i obsłudzeRe: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: michalis <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Date: Tue, 26 Jun 2012 21:14:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 61
    Message-ID: <jsd1n1$b0r$1@node2.news.atman.pl>
    References: <c...@a...org> <1ubpnnkktbcvt$.dlg@atpa.org>
    <jscv0k$itn$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-103-225.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1340738081 11291 89.70.103.225 (26 Jun 2012 19:14:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2012 19:14:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jscv0k$itn$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:574337
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-26 20:28, Pan Sowa pisze:
    > W dniu 2012-06-26 19:09, pI pisze:
    >> Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
    >> przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
    >> tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...
    >
    > Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je
    > przetestował przy okazji Mobilnego Konta.

    Nie wiem jak teraz ale miesiąc temu z tą aplikacją były problemy,
    infolinia potwierdziła, że z niektórych kont z niewiadomych przyczyn
    przelewy nie wychodziły. Pojawiał się komunikat, że operacja przyjęta do
    realizacji i tyle. Wisiała w nieskończoność. Z poziomu www było OK.
    Potwierdzanie kodami jednorazowymi niezaufanych przelewów zupełnie
    bezsensu (babka tłumaczyła, że niektóre telefony nie mogą jednocześnie
    korzystać z aplikacji i odbierać smsów, ciekawe bo wszystkie androidy są
    multizadaniowe więc chociaż tam można było zastosować smsy).

    >
    > Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

    Ja byłem dzisiaj. Spytałem się, czy będzie naliczona opłata za kartę w
    tym miesiącu (na koniec naliczają) jeśli zamknę dzisiaj. Babka
    powiedziała że opłaty po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta NIE SĄ
    naliczane. Na moje pytanie kiedy konto zostanie zamknięte odpowiedziała,
    że po 30 dniach. Mogę się założyć że w piątek będę miał na koncie -4zł
    (cały czas mogę się logować).

    > Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
    > wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

    A u mnie nie trzymała poziomu. Jak podpisywałem umowę to facet zapomniał
    czegoś tam odblokować (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem) i zdziwiony
    blokadą widoczną w r-line dzwoniłem na infolinię. Powiedzieli, że tak
    musi być bo papiery muszą dojść do Warszawy i to potrwa kilka dni.
    Wydawało mi się to brednią bo wszyscy na grupie pisali, że konto aktywne
    od razu. Musiałem się fatygować ponownie do oddziału - wina pracownika.

    Dziewczyna podpisała umowę o konto + i kartę (zupełnie inny oddział niż
    ten powyżej) ale ktoś spartolił i karty nie wyrobili (w ogóle nie ma jej
    w systemie na liście kart nawet). Nawet potem dzwoniliśmy i pytaliśmy co
    się dzieje ale kazali nam iść do oddziału - oczywiście nie poszliśmy.
    Domyślam się, że to jest powodem braku drugich wiśni (o dziwo pierwsze
    dostała) więc znów czeka nas kontakt z infolinią albo jednak wycieczka
    do oddziału i składanie reklamacji (całe szczęście mamy umowę o kartę
    więc stówę i tak będą w plecy).

    >
    > Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp
    > online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie.

    No nie wiem, interfejs www oparty na flexie, ciężki jak cholera. Ciągle
    jakieś reklamy się tam wyświetlają ich super produktów. Funkcjonalność
    kuleje, brakuje podstawowych opcji jak chociażby powiadamianie
    mailem/smsem o wpływach lub autoryzacjach kart.

    Też chyba jest jakiś limit na bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów...

    Ogólnie dla mnie to lipa w tym rajfim ;) ale rozumiem, że komuś się to
    może podobać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1