  • Data: 2004-04-01 10:57:00
    Temat: Re: Już 2,5 dnia BH przetrzymuje pieniądze....:((
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kuba napisał:

    > Pensja wyszła z (przepraszam za wyrażenie) Banku Hadlowego
    > w poniedziałek rano, mamy środę, prawie wieczór i nie ma (Multi).

    Doszły. 74 godziny.....

    Jednej rzeczy nie rozumiem. Tworzy się (pewnie za kupę kasy) Eliksir,
    3 sesje dziennie i inne "szmery bajery", banki się tym chwalą
    a z tego nie korzystają!

    A'propos czy bank nie powinien dokonywać takiego przelewu niezwłocznie?
    Ja rozumiem że daje się czas z dużym zapasem, ale chyba po to żeby
    się zabezpieczyć na wypadek awarii technicznych. Czy takie przetrzymanie
    nie jest "zbędną zwłoką"?

    --
    oo00oo00oo Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net