  • Data: 2004-04-01 11:10:12
    Temat: Re: Już 2,5 dnia BH przetrzymuje pieniądze....:((
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba wrote:

    > Doszły. 74 godziny.....
    >
    > Jednej rzeczy nie rozumiem. Tworzy się (pewnie za kupę kasy) Eliksir,
    > 3 sesje dziennie i inne "szmery bajery", banki się tym chwalą
    > a z tego nie korzystają!

    nie uogólniaj:
    ja zaplanowalem ostatnio przelew Fortis -> Nordea poszedl rano,
    jak doszedl do N do sie rozmyslilem i poszedl spowrotem
    jak doszedl do F to stwierdzilem, ze lepiej wrócic i znowu poszedl do N
    i w Nordei zostal ponownie z tą samą data zaksięgowany

    Twoj pech ze pracodawca wybral kiepski bank
    *** blad ***