  • Data: 2012-02-20 16:45:27
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-20 14:42, eisenberg pisze:
    > Nie rozumiem co tu niejasnego - na stronie
    > http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachun
    ki/ekstrakonto_plus.html
    > stoi jak byk. 5 transakcji bezgotówkowych kartą zwalnia z opłaty za
    > kartę, co praktykuję od kilku miesięcy

    Akurat bardziej mi zależy na tym czy te 1000 wpływu musi być z
    wynagrodzenia. Co do karty nie mam wątpliwości. Gdyby to, co na www
    obowiązywało bank to CA jeszcze niedawno miał lokatę na 750 dni z
    kapitalizacją dzienną antybelkową, gdzie wiadomo, że po 1.04 w belkę by
    wpadła (bez gwarancji podwyższenia i bez naliczania takiego jak w Idea
    na przykład).