  • Data: 2012-02-27 13:23:22
    Temat: Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jieg4l$7rr$...@n...news.atman.pl

    > Poczytaj o konfliktach na Balkanach, ja nie encyklopedia ;)
    > ale o ile pamietam to na terenach albanii raczej nie,

    No właśnie.

    > hamerykanie okupowali kosowo wspierajac separatystow albanskich
    > i raczej nie pałali sympatia do ... serbow ;)

    Do prawosławnych? :) Czy do Ruskich? Bo IMO jedna chwała
    w tych wojnach -- i muzułmanie, i prawosławni rżnęli się
    bez opamiętania w czystkach etnicznych, czy raczej
    religijnych... Nam oczywiście mówią, że muzułmanie
    są święci, a ruskie przeklęci, ale IMO jedno warte drugiego.

    Jeśli chodzi o to, kto jest agresorem w wojnie -- nie ma
    wątpliwości, ale jeśli chodzi o okrucieństwa i zbrodnie
    wojenne, to chyba obie strony są współwinne.

    A agresorem rzecz jasna zawsze jest separatysta. ;)
    Gdy ja nie chcę chodzić do kościoła -- to znaczy, że wywołuję
    wojnę, która objawia się najazdem Kościelnych na moje włości.

    Serbia musiała bronić integralności -- to chyba jasne. ;)

    Podobnie uczyniła, gdy odłączały się (czyli -- buntowały się,
    łamały ład i porządek państwowy, wprowadzały chaos i niezgodę
    między obywateli pragnących życia w pokoju, miłości, przyjaźni)
    się państwa takie jak Chorwacja czy Słowenia.

    Nie pomerdałem niczego? Te dwa państwa oddały się pod opiekę Niemiec?
    Te odłączyły się od Jugosławii (de facto -- proradzieckiej Serbii)
    jako pierwsze, zaczynając rozpad Jugosławii?

    > Obecnie Albania jest w nato i ma parcie do ue

    Czasami nawet Rosja jest w NATO -- parę miesięcy temu
    w Kaliningradzie prowadzono wspólne manewrowanie lotnicze.
    Bo tak naprawdę NATO nie walczy przeciwko Rosji, ale przeciwko
    debilnym ustrojom zniewolonym przez... No właśnie -- prze kogo?
    Ja mówię, że przez religię.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'